iguana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okadar seo'cuyum diye dolaşan arkadaşlar var, konulara neden cevap gelmiyor, merak ediyorum
ne seocusu ya boş gezen takımın link alarak 3 sıra atlamasıyla kendine yaptığı yakıştırma, daha doğrusu boş gezenin boş kalfasıyım demek işlerine gelmediğinden necisin dendiğinde seocuyum diyorlar.(bu işin hakkını verenler alınmasın)