denizakbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun Çok kolay bir açıklaması var :

Ben bu işe girmeden önce 800 , 1000 TL den aşağı iş yapıldığını duymazdım yapanda çöpe atılır giderdi. Şimdi ise işi web tasarım olmayan bile gidip araştırıp bişeyler ogrenip gelip burda web tasarımcılık yapıyor ve fiyatları düşüklere çekiyor bu yuzden de çok kişinin emeği çalınıyor... Şimdi diyelim ki böyle ilanlar veren siteler kapansa bi site açılsa bi alt sınır olsa o fiyattan aşagı fiyat verilmese nasıl olurdu sizce bence harika olurdu adam gibi işler olurdu...
Fikret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlaşılmayacak birşey yok çok basit. Birisi senelerdir bu işle uğraşır profesyoneldir , diğeri 1-2 seneliktir, bir diğeri ise internetten bulduklarıyla 3-5 birşey derler site yaptığını zanneder Burda fiyat verenlerle ilgili birşey söylemiyorum herkes emeğinin karşılığını ister ama bu sistemi 500-600den aşağı fiyat verenler muhtemelen template kullanır. İş yaptırmak isteyende bitiyor tabi olay, kalite farkını anlaması gerekiyor.
Güzel söylüyorsunuz da benim anlamadığım düşük fiyata yapan adam dediğin gibi web tasarımcılık yada programcılık yapıyor. E haliyle özgün iş olmadığı için kalite 0'a yakın oluyor. Peki iş veren bu durumu nasıl karşılıyor? Anlamıyor mu ? Kalite kontrolu yapmuyor mu ? En basitini söyliyim. Basit bir form yapsan bile epey uğraşıyorsun. Yok geçerli e-mail di. Yok türkçe karakter sorunu idi. Yok spam koruması idi. Yok telefon numrası bölümüne numeric olmayan karakterleri girmesin problemi yok limitli karakter problemi.
Bu en basiti idi. Birde paneli ile birlikte yapılan işler. Burda da bir ton iş var. Siteni sql injection gibi hacklenmelerinden korumak için alıncak önlemlerden tutunda paneli veritabanına bağlama ve siteden veritabanından bilgi çekmeye kadar. Evet bu iş bazılarına göre bazılarına göre zor bazılarına göre olimpos dağının zirvesi olabilir. Örneğin az önce saydığım işler benim için çok basit. Ama bütün bunları icra etmek için belirli bir zaman harcamam lazım. Düşünüyorum da verilerin işlerin kriterlerine göre talep edilen ücretler o kadar ki az ki ona harcanacak zamanın 50'de 1'ini bile karşılamıyor. Benim asıl merak ettiğim konu bu. Ya bu insanlar zararına iş yapıyorlar yada çok kazanıyorlar. Çok kazanıyorlarsa nasıl kazanıyorlar. Anlamak mümkün değil.