" Veri Merkezi : Türk Telekom - Bursa / Mars Telekom - İstanbul "
" DGN Verimerkezi (Bursa) 350 Mbit paylaşımlı hat alıyoruz. "
hangi veri merkezindesiniz ben onu anlayamadım ve 350mbit paylaşımlı hat kullandığınızı idda ediyorsunuz oda güzel bir dneeyim hayırlı satışlar olsun ne diyelim