Konu
RapidSwitch DC (İngiltere) mi Uçtu?
08-01-2010, 03:39:12
#5
electrocode
staticiation adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet ideal deki vpsim açılmıyor...
ciddi bi sorun olmasa bari, yedek filan hiçbişey almadık..
töbe de :S