Anarschi
Sevdiğim 3 beş blogcu adamdan birisisin
Tanıyorum etmiyorum seni ama düşüncelerin sağlam düşünceler.

Bugün blog ismimi değiştirecektim, Domain almak için para lazımdı malum bulamadım ama çok hoç bir domain ismiydi ( İnşallah kimse almaz )
Ama sonra dedimki yahu spaksu olsun volkan olsun eburhan olsun bu adamlar kendi adlarıyla site açıp tutturmuş güzel işler yapmışsa
ben niye yapamayım dedim ?
Anarchi fikir paylaşımın içinde teşekkür ediyorum.

Karahan Teşekkürler kardeş anladım seni, Bakalım farklı yorumlarda gelecekmi.