GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam
Özgün yazmak için
Takip etmediğimiz proğram gazete kalmıyor yazmak için ama hit olayı fazla yok.
Konuyu kirletmek istemem ama aşşağıdaki mesajı açıklıyayım. Özgün derken, Misal ; gün içerisinde iş yerinizde yada okulunuz da yada yolda giderken bir çok şey görüp bunların eksisini yada artısı dile getirmek. Okuduğunuz bir habere kendi yorumunuzu da katıp ziyaretcilerinize bir şeyler anlatmak.

Tekrar yinelemek istiyorum eğer ki ''kişisel websitesi'' diyorsanız hit yada belirli bir kitle bekleyemezsin. Ama ne bulursanız paylaşırsanız orası ''kişisel websitesi '' degil normal paylaşım blogu oluyor. Benim düşümcem bu yönde.