Ben henüz yeni kişisel site açtım. Canımı sıkan seyleri bir bir kaleme alıyorum 3 kişi 5 kişi okuyor umrumda olmaz. Kişisel sitesinin de versiyonları var bana göre. Kimisi isim ile açıp her türlü paylaşım yapıyor ( script resim script bilgiler ) kisimi de tek noktaya degeniyor. Bana göre kişisel websitesi adı altında açılan siteler hit yada belirli kitle beklememeli. Ha sunuda eklemeden edemicem, eğer ki yazıları düşünceleri orjinal ve mantıklı ise o ziyaretci istemese dahi sitesinin yavas yavas büyümesine engel olamaz diye düşünüyorum. Saygılar.