Bence,Özgün olduktan sonra her yazı makale ( WebSitesi ) tutar. Birde şöyle bir kavram var bu tabi benim düşüncem bir site açtığınız zaman farklı sebep olarak 5 tane neden gösterebilirseniz ve kendi fikriniz ise o fikirle bir bilginiz varsa geliştirirseniz tutmaması için hiçbir engel yok.

Fakat 2010 yılında içerik olarak pek değişeğini sanmıyorum,ama tasarım olarak değişecek çok şey var çünkü en önemlisi web3.0 hayatımıza girecek.

Ama r10 wordpress bölümü ne olursa dersen çığrından çıkacağına eminim çünkü yeni mesajlara baktığım okuduğum zaman x sitesinin benzeri a sitenin teması diye geçip gidiyor.O kadar çok aynı taslağı çıkarmaya başladılarki artık bazen görmek bile istemiyorum.