niyeyse 1.5 yıldır ugraştık ama işe gelen sistemde bulunması neredeyse imkansız sistemde vareze göz yumuluyor...
www.freshcik.com/kimdir.html detaylı okurlarsa varezmi değilmi anlarlar...
belki ozaman emekleri hiçe saymazlar...
haklısın du lınkı kaldıram ne me lazım wârez ise bos tan yere banlanmayak demı