Amca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fb uygulamalrında adsense hesabı frame içinden çağrılıyor. 5 değil 50 reklam bile çıkartılır, ama yasak.

yasak olan 5 tane olması mı yoksa iframe ile çağrılması mı. yani iframe yasak değil mi.