ben tema yapmayLa bi aLakasını göremedim sadece xhtmL&css' dökmüş fakat yinede çok yararlı bir payLaşım Wp tema yapmak için buradaki derse bakmanızı tavsiye ederim http://muhammetsevim.com/tutorials/w...ammetsevim.com