o sen miydin yahu.. bilseydim artırmazdım... üzgünüm... 1.700 $ a kadar başının belası bendim...
Rakam normal bence... Ama tavsiyem hemen satmaman.. Alıcının gelip seni bulması... Bir index at, bu domain satılıktır de.. iletişim bilgilerini ver.. onlar seni bulur... sen satmaya kalksan 3 aşağı 5 yukarı aldığın rakama satarsın ki bu riski almana değmeyecek bir kâr marjı olur...
Hayırlı olsun...