Yazık gereçekten çok yazık beni yalnış anlama "MuSTy07" arkadaşım bunu sana demiyorum konuyu yorumcu olarak okuyup öyle değerlendirip kırıcı bir şekilde post atan miktarı az ama saygısızlıkları çok olan arkadaşlarıma söylüyorum yapmayın arkadaşlar o kadar dışlanıcak küçümsenicek bir durumda değil burdaki bu işi yapan herkez ama herkez arkadaşımızın geldiği yoldan geldi hanginiziz bu işe ilk başlarken Dedicated alıp yer sağlıyıcı belgeniz vergi levhanız ve diger olması gerek sanal ve real belgeleriniz vardı intisnaları göz ardı ediyorum çoğumuzun yoktu bunu herkez biliyor..
Lütfen yorumlarını yapmadan önce iyi niyetle düşünüp öyle cevap verin kimseyi kırmaya küçük düşürmeye hakkınız yok.
Saygılar, iyi çalışmalar.