Konu
Ben de 2. şıkkı seçenlerdenim. Peki ya siz?
07-01-2010, 02:27:36
#4
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
çok güzel bir yazı.ben de paylaşıyorum.