arkadaşlar işi baltalamak gibi algılamayın fakat bu tasarıma istenen fiyatlar bana çok uçuk geldi sonuçta sade basit bir flash tasarımı yinede en doğru kararı alıcının kendisi verecektir bu benim düşüncemdi herkesinkinede saygı duyarım.
Flashi cok kucumsemissiniz flash diyoruz html degil htmlsini ben bunun 100 TL bile yaparım ama flash farklı bişey emek isteyen bişey ugrasırsın