+ Olarak bu tür satışlar iyi karşılanmıyor forumda. Öncelikle 15 TL ye kıyıp kendinize bir site açın.[/QUOTE]

kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet. Katılıyorum. Öncelikle konu yanlış yerde + Y.S Belgeniz yok hadi onu geçtik bir 15 tl ye kıyıp web sitesi açmamışsınız

Yani bir domain alınca sorun çözlüyor her şey normal oluyor değilmi ? Yapmayın arkadaşlar lütfen..