bence bu kadar bir insanın üzerine gidilemez.yanlış açmış bir hata yapmış sizin onu yönlendirmeniz gerekirken gelmiş burda alay eder gibi sözler sarf etmektesiniz.tabiki ys belgesi olması lazım sitesi olması lazım ancak sizlerde onu bu konuda yönlendirmek yerine herkesin bir taraftan - replemesi laf yapması falan hoş değil.kendinizi onun yerine koyun bir hata yapmış olsaydınız bunları size biri deseydi hoş olmazdı.

arasıra empati yapmak iyidir

NoT: Bu arada arkadaşı okadar iyi tanımışlığım ahbaplığım yok sadece bir site sattım arkadaşa iyi bir arkadaş sağlamdı okadar yanlış anlaşılma olmasın.