kendisiyle az önce telefonda görüştük.Kendilerinin anakartı yandığından dolayı ilgilenemediklerini söylediler.Bu durumda ben yine iyimser davranarak anlayışla karşılıyorum.Yarın öğleden sonra bilgileri teslim edeceklerini söylediler.Hayırlısı ben bekliyorum