salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam hala 3 tl mi bu arada nerelerde satılıyor. geçen gün içtim inceydi güzel geldi
valla burada kaçak sigara satıcılarında oluyor ve 3 tl zaten 2.5 tu