sadece bir tavsiye ama bence fiyat cok gözetme derim cünki atıyorum 500 tl yapan cıktı berbat bir sey oldu veya iki gün sonra çatladı verdiğin 500 çöp olacak. bir kez yaptır tam yaptır inan böylesi daha ekonomik olur.