Konu
EyberBiLişim ! Yeter Artık.
06-01-2010, 17:45:00
#7
SqReaL
Gereken şikayeti zaten verdim, umarım değerlendirilir. Değerlendirildiği sürece, haklıyımdır. Kaç aydır bizleri mağdur bıraktı.