Ev numaralarını,cep numaralarını arıyorum açmıyorlar.

Elimde bir çok kanıt var gidip şikayet edicem ama yine başına bişey gelmişmidir acaba diye iyimser davranıyorum.

35 gündür domain panelimi teslim etmedi onlar yüzünden bu domain düşerse o zaman yargı önünde hesaplaşıcaz.

Daha 31 aralıkda domainin transfer işlemini başlattı kendileri ama ayın 6 sına kadar mailden onaylayıp bir fax çekemediği için işlem iptal oldu.

Bugün öğlen evi sanırım aradım bir bayan çıktı ve tamire gitti dedi gelince aratıcam dedi ama ses seda yok.Bekliyorum bakalım ben hala iyi niyetimi gösterip bekliyorum.