Konu
Ben de 2. şıkkı seçenlerdenim. Peki ya siz?
06-01-2010, 10:55:18
#3
hermesyus
Üyeliği durduruldu
Herşeyin başı Sağlık. Bu özel insanların ,Allah yardımcıları olsun ne diyeyim.
Evlat sahibi olunca, böyle bir evlada sahip olmanın verdiği acıyı kimse bilemez. Şükürler olsun ki sağlıklı evlatlarımız var. gerisi yalan..
güzel hikaye. tşk ler