awtservers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Awtservers olarak tüm müşterilerimizin güvenliği, memnuniyeti bizim için herşeyden daha önemlidir. Bilmeyenler için hatırlatmakda fayda var, Ağustos ayından itibaren AWTServers el değiştirmiştir. Bu el değiştirme esnasında, teknik ekibimizin bütün sunuculara tam anlamıyla hakim olması, tahmin edersiniz ki oldukça uzun bir süreçtir. Sunucuların kurulması, konfigure edilmesi, açıklarının kapatılması tarafımızdan titizlikle yapılmaktadır.

Ancak, her firmada olması muhtemel olan, gözden kaçmış ufak bir ayrıntı bu son hack olaylarının sebebidir. Sunucunun eski sahipleri tarafından açılmış bazı paketlerde shell izni varmış. Shell izni olan bir paketin söz konusu kisi tarafından çalınıp, sunucuya shell ile bağlanmak suretiyle index.php leri degistirme işlemi yapılmıştır. AWT Servers olarak bu açık tespit edilse de malesef işlem tamamlandıktan sonra farkedilmiştir. Tüm çalışma arkadaşlarım adına, bu mağduriyete sebep olduğumuz için öncelikle özür dilerim.

Ancak bu sayede söz konusu açık, tarafımızdan kapatılmış, ve tüm paketler elden geçirilmiştir. AWTServers olarak bu olaylar yüzünden müşterilerimizin bizimle alakalı sıkıntılarını gidermek icin elimizden geleni yapacagimizi bildiririz.

AWTservers ekibi adına
Yusuf Yıldız
System Administrator
Şimdi birincisi kimse yanlış anlamasın ben burda firma falan lekelemiyorum... AWT Servers 'ın açıkları var evet bu bir gerçek, ama asıl sorun şu adamlar direk olarak roota erişebiliyorlar ki bu da kesinlikle bir Shell atma durumunu ortaya koyuyor, zamanında kaç konu açıldı, adam diyor ki bugün awt'den reseller hesap aldım ftp den sistem dosyalarını boşalttım, indexim bile yoktu sabah, akşam bi açtım siteyi index basmışlar diyo, Zamanında fiyatlar cazip geldi diye ben de alacaktım AWT den hizmet ama biraz düşündüm zaten hack olaylarını duyunca hemen vazgeçtim, AWT de Reselcilerden birisi shell erişim veriyor kesinlikle, roota giriyor adamlar direk, tek tek falan değil topluca basıyo indexini, Şimdi AWT açıklama yapıp tekrar yok bizde açık yok imkansız falan demesin, önce müşterilerini gözden geçirsin, her adama da hesap verilmez öyle, bu kafayla giderse AWT sonu uzak değil, böyle bi firma daha vardı, iniş takımları bozuldu direk çaktı, herkese iyi forumlar... Mağdur olanlara geçmiş olsun dileklerimle ve AWT Servers yönetimine de saygılarımla...