Konu
Emoları Rahat Bırakın !!!
05-01-2010, 21:31:02
#12
nicholay
Üyeliği durduruldu
aslında antipatim yoktur ama böyle yaptıkları için gün geçtikce soğutuyorlar kendinden gerçi eskisi gibi emo özentileride kalmadı