Konu
EyberBiLişim ! Yeter Artık.
05-01-2010, 16:31:31
#4
SqReaL
Cpanel ücretini talep etmediler, ben de hâla bekliyorum ki Plesk panel kurmalarını. Cidden bıktım.
@tolgasen; Teşekkürler.