Merhabalar,

Benim ödeme geçmişimde 14 Aralık tarihinde "Ara, Bakiye Aktarımı" diye bir işlem gözüküyor. İlk önce -80$ sonra tekrar +80$ olarak.

Bu ne anlama geliyor sizce?

Bu işlemden dolayı Aralık ayı sonu bakiye 100$'ı aşmıyor. Aslında 125$ civarı bir bakiye olması gerekiyor ama 45$ bakiye gözüküyor.