Merhaba arkadaşlar yaklaşık olarak 5 ay önce bu işlemciyi aldım ama ne oyunlarda nede uygulamalarda hiç memnun kalmadım ilk etapta windows 7 ultimade üzerinde çalıştırdım belli bir süre sonra stabil bir şekilde uygulamaları çalıştırıyordu oyunların çoğunda oyundan atma sorunu vardı ama genelde uygulamalarda fena değildi ama bu 4 işlemciden beklediğim multi çalışan uygulamalardaki performansı bulamadım dersem yeridir .
Alıntı
Anakart : Asrock NF6Glan
CPU: Amd Phenom x4 9550 QuadCore Agena Normal : 2.2 ghz OVC.: 3.0 ghz
Ram : 512 x 4 DDR2 Corsair
GPU : Shapyre x1950 pro 256 mb 256 bit
HDD.: 300 gb Seagate 8 mb cache
PSU : 450 watt..
Özellikler bunlar yoksa bir uyumsuzluk söz konusu olabilirmi diye detayları yazdım bilgisi olan arkadaşlar yorum yaparlarsa sevinirim .