KaPTaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki http://www.sitebekcisi.com/google-ve...arina-yikiyor/ bu sitedeki yazıyı nasıl yorumluyorsunuz?
sanıyorum ki yazdıklarım aklınızdaki soru işaretlerini giderir.

tam hatırlamamkla beraber 2009 yılı başında basit usule tabi olabilmek için yıllık kazancın 27.000tl olması gerekiyordu. yani siz yılda 27000tl adsense den para kazanmıyorsanız (hizmet sektörü) kimse size gelip de fatura keseceksin diyemez. Maliye google'a diyecekki "kardeşim gönderdiğin paralardan stopaj keseceksin." yani bizim adımıza vergimizi ödeyecekler. bu olmak zorunda. karşılığında da bize makbuz kesilmesi lazım ama işimize yaramaz at çöpe gitsin.

Maliye tutup da google dan para gönderdiği kişilerin hesaplarını istemez. ben ayda 100-200 dolar kazanıyorsam benle uğraşmazlar. ama ben ayda 2000 dolar civarı adsense geliri elde ediyorsam benim yakama yapışırlar.

vergi beyanı yıllık olarak yapılır. yıllık geliriniz yaklaşık 30000tl civarındaysa basit usule tabi olmak zorundasınız.