bLoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
botlarla ne kadar içli dışlı olduysak, yanlış yere açtın dicektim sana
Aynısını bende düşündüm. : )

Bu arada bende Cat ve Timberland olan botlardan satan varsa iletişime geçmek ve 1 adet almak istiyorum.