Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geçmiş olsun sen lisans parasını ödedin mi zaten çoğu firma plesk'i w@rez kullanıyor. Cpanel'in W@rezi olmadığından orjianal alıyor. Plesk kurduracaksan ve plesk parası ödediysen cpanelin lisansını almayan adam plesk'i de w@rez kullanır dikkat et.