Konu
Lisanslı & Ücretli & Raporlu Toplu Mail Programı Alınacak!
04-01-2010, 14:59:00
#5
StrKral
Üyeliği durduruldu
arkadaşım benim kendi yazılımım var , ama dns den göndermiyor. Kendi smtp niz üzerinden gönderebilirsiniz sadece bundada sınır yok. tek eksiği raporlama yok.