valla günah boyutunu pek bilemem ama şu açıdan bakıldığında yıllardır gerkesiz yere bizi surunduren bu telekom sonunda müftülüğüde arya alıp insanların vicdanlarını kullanarak reklam yapması hiç hoş deil
aklı başında bir insan hata yaparsa yaptığı hatayı biliyor ve bilerek buna devam ediyorsa bu onun günahıdır elbet cezasını obur tarfta gorucektir
(çünkü yalan solediğimizde bunun yalan olduğunu hissediyorsak bilebile soylemek gibi bişey)
bunun için telekomun dini bu konulara alet etmesi hiç hoş deil