Olur... O zamanda telekom dolandirilmis oluyor. 2 fatura tahsilati yapacagina, tek fatura kesiyorlar.
Yasal olarak doğru fakat vicdani olarak yanlış bir madde.
Türkiye'deki tekelleşmeden, ne kadar sömürürsem o kadar iyi mantığından kaynaklanıyor bu durum.
Hem sözleşmeyi kim okuyor ki? Delikanlılarsa sözleşmeyi okutmayıda mecbur tutsunlar.