protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur... O zamanda telekom dolandirilmis oluyor. 2 fatura tahsilati yapacagina, tek fatura kesiyorlar.
Yasal olarak doğru fakat vicdani olarak yanlış bir madde.

Türkiye'deki tekelleşmeden, ne kadar sömürürsem o kadar iyi mantığından kaynaklanıyor bu durum.

Hem sözleşmeyi kim okuyor ki? Delikanlılarsa sözleşmeyi okutmayıda mecbur tutsunlar.