Eğer internete ihtiyacın varsa kullan ama fazla aşırıya kaçma.
Dinsel taraftan bakıcaksan zinhar yapma sakın haa çarpılırsın git iznini al
Gerçi öyle olsaydı kimse wirelles kullanamzdı haksızmıyım o da kul hakkı