şmdi ajax denilen şey tam bilmiyorumda asenkronik javascript and xml di sanırım şimdi biz ajaxı yani javascript xml felanmı öğrenmeliyiz bunları bilmeden direk jquery frameworkünü öğrenmek dogru olurmu acaba bende öğrenmek istiyorum ufaktan başladımda bi de size sorayım dedim