Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence öyle değil senin mantığına göre bakkaldan 1 ekmek aldık 2 ye bölüp beraber yedik.şimdi bakkal dolandırıldı mı 2 ekmek parası alacakken 1 ekmek parası aldı diye?
bakış açısına göre değişir.
Bakis acisina gore degisen bisey yok. O mantalite ile hareket edersen, dunya uzerinde bir kisi windows7 alsin, tum dunya ile paylassin.

Bakkal sana ekmek satarken sadece sen yiyebilirsin, baskasina veremezsin demiyor. Telekomla sozlesme yaparken sadece sen kullanirsin diye sozlesme yapiyorsun. Arkadasinlar ortak kullandiginda telekom sozlesmesine uymuyorsun, sozlesmeye uymadigin icin telekomun gelirleri haksiz yere dusmus oluyor.