Bakkal sana, ekmeği paylaşamazsın diye sözleşme imzalatıyor mu?
Telekom imzalatıyor da o yüzden sordum.
bence öyle değil senin mantığına göre bakkaldan 1 ekmek aldık 2 ye bölüp beraber yedik.şimdi bakkal dolandırıldı mı 2 ekmek parası alacakken 1 ekmek parası aldı diye?
bakış açısına göre değişir.