protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur... O zamanda telekom dolandirilmis oluyor. 2 fatura tahsilati yapacagina, tek fatura kesiyorlar.
bence öyle değil senin mantığına göre bakkaldan 1 ekmek aldık 2 ye bölüp beraber yedik.şimdi bakkal dolandırıldı mı 2 ekmek parası alacakken 1 ekmek parası aldı diye?
bakış açısına göre değişir.