Konu
Komşumun internetini kullanmak günahmı
04-01-2010, 02:52:10
#4
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
E doğal olarak ne olursa olsun başkasının malını izinsiz kullanmak günahtır diye biliyoruz hepimiz. İnternet konusundan anlaşmalı olup fatura 2ye bölünürse bir problem olmaz.