EfenDiSiZZz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekliyenler Buraya Yazarsa Sevinirim

R10 Uyeleri Sayac Kodu Eklemesine Gerek Yok
Az önce sitemi "cmy" kullanıcı adı ile ekledim.Belirttiğiniz gibi sayaç kodunu eklememe gerek yok değil mi?

Teşekkürler...