Bu konuda tatmin edici herhangi bir bilgiye ulaşamadım. Gelir Vergisi esasına göre bir limit vardır. Yıllık gelirler beyan edilir. Peki bu google geliri nasıl beyan ediliyor. Bunu bilen yok mu?
gelirler ayrı ayrı beyan edilmezki. Gelir tektir.. devlet karışmaz bu googledan mı osmandan mı diye...
Google zatne şirketin adına yada şahıs adına çekini yollar. Buda senin gelirin sayılır. bunu işletirsin muhasebecine yada her neyse.. 2009 da aldıysan çeki. 2009 daki gelirine eklenir ve 2009 un gelirvergisini ne zana ödeyeceksen o gelir vergisindeki matrahın içinde tüm gelirlerinle beraber google'ında geliri zaten bulunur. tamamen mantıken şeyler söylüyorum ama böyle olmalı.