pyromus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu açan arkadaş sana pm le gerekli bilgiyi verdi niye benim adıma burda görüş belirtiyosun ? com istesem com istiyorum sadece yazabilirdim 2 kelime fazla yazmaktan aciz değilim.


Yolladığınız özel mesaj. ve siz öyle mesaj yazınca bende buraya yazdım .com uzantılı arıyomuş diye sizde az önce güzel olsa .co.tv uzantılı bile alırım yazdınız. Ama ilk mesajınızda öyle demiyodunuz. İnsanların vakitlerini boşa harcamasına gerek yok diye bende konuya yazdım. Tıpkı benim harcadığım zaman gibi.