Bu sektör gerçekten de çok farklı.
Müşteri A firması yerine B'yi tercih ediyor.Neden?Çünki onlar kurumsal, işini biliyor ve sunucuları sağlam.
Müşteri B firması yerine A'yı tercih ediyorun.Neden?Devamlı msnde, samimi davranıyor ve fiyatları uygun.
Şunu sorgulamak gerek iyi bir firmanın hiç sorunu olmaz mı?Yada kötü bir firma (
16 yaşındaki hostcular) iyi iş yapamaz mı?
Konuya mantıklı yaklaşılacak olunursa iyi bir firmayı tercih etmek daha doğru olur.
İnternet Hizmeti sunan arkadaşlara da "
Hayırlı Müşteri " gerek

Eminim ozaman problemler yaşanmayacaktır.
Saygılar,