Bu sektör gerçekten de çok farklı.

Müşteri A firması yerine B'yi tercih ediyor.Neden?Çünki onlar kurumsal, işini biliyor ve sunucuları sağlam.

Müşteri B firması yerine A'yı tercih ediyorun.Neden?Devamlı msnde, samimi davranıyor ve fiyatları uygun.

Şunu sorgulamak gerek iyi bir firmanın hiç sorunu olmaz mı?Yada kötü bir firma (16 yaşındaki hostcular) iyi iş yapamaz mı?

Konuya mantıklı yaklaşılacak olunursa iyi bir firmayı tercih etmek daha doğru olur.

İnternet Hizmeti sunan arkadaşlara da " Hayırlı Müşteri " gerek Eminim ozaman problemler yaşanmayacaktır.

Saygılar,