sadece gülüyorum böyle olaylara;
su anda sattığımız fiyatlara dahi cok pahallı diyenler var ama o pahallı diyenler burda konu actıkca dahada cok gülüyorum hallerine.
gülmemin sebebi araştırma yapın ondan sonra karar verirsiniz dememe rağmen yok yok cok iyilermiş gerek yok diyorlardı böyle diyenlerin %90'nın burda konusu var.
KİM OLURSA OLSUN HANGİ FİRMA OLURSA OLSUN ARAŞTIRIN...!!!