Merhaba arkadaşlar Sizlerinde fikrini almak istedim bir konu var ?
malesef hergün bazı arkadaşlarımızın
Dolandırılmalarıyla yahut servis sağlayıcılarından sağlam hizmet alamadiklarindan dolayı yeni şikayet konuları okuyoruz. peki hep suç hostfirmasındamı ?Hiç müsteride suç yok bu işi kurumsal yapan firmalar var iken yarı fiyatina host alipta
(bu adamlar bu fiyata verirken bu nie ucuza veriyor die düşünmeyip tamam kampanya vs de olabilir yahut host firmasını adam gibi arastirmayıp hakkındaki sikayet yada tavsiyeler bakmayıp ne oldu belirsiz firmalardan alisveris yapip.) Sonra sözde Hostcu serverin parasini çıkaramayıp ödenmedinden dolayi
fişi çekildinde dert yanan müsterinin o firmayı yada firmacıkları seçti için hiç mi kabahati yok .
dükkan kirasi ödeyen vergi veren sigortasi ödeyen en kötü firmanin 1.500 -2 bin tl
sadece gideri var bu adam tabiki biraz daha pahalı satmak zorunda
ama sonucta İsportaciyla Vergi levhası olan bir kurumsal bir Firma bir olurmu arkadaslara bu konuda sorum birazdaha kurumsallasmis işin hakkını veren firmalarla çalıssak daha iyi olmaz mi
hem ilerde üzülmemis ve emeklerimiz boşa gitmemiş olur
Not:
Hiç kimse bu işi annesinin karnında ögrenmemistir tamam amatör olarak baslayip sonra da firma kurmus eminim bir çok arkadasimiz vardir
firması olmayan host sunucu hizmeti veren ,
vergi levhasi olan firmadan daha iyi hizmet veren istisna arkadaşlarda vardir elbet üzüldüm nokta reseller alipta Host sirketi kuranlara Host piyasasını öldürüp host piyasasından ekmek yiyenlerin ekmeyiyle oynayanlara
Hosting firması degilim..
uzun oldu biraz hakkınızı helal edin