oyunlar kelimesini söylemiyor tahminimce alt kelime söylüyor. Oyunlar kelimesinde her babayiğit çıkamaz zaten. Oyunskor'un stratejisi güzel. Bence seo'dan fazlasını yapıyor ve hakediyor orayı. Diğerlerinin sadece ismi var.
Bu söylediğinde haklısın mesela alın terimi kattığım bir çok oyunumu beş kuruşluk bir programla editleyip benden bir tek eser kalmayana kadar sömürmek gibi. Oyunskor bu dünyada kazanacaktır ancak bunun sonu çok kötü olacaktır.
İşte bu üçkağıtçılık geleneği ülkemizi ve biz bu ülkenin insanlarını gelişmekten ve kültürel olarak iyileşmekten uzak tutuyor.
Asıl tehlike ise bizim bu üçkağıtcı sülüklere yaklaşımımızdan doğuyor zira biz bunların yaptığını bir başarı olarak algılıyoruz(çalmanın hak olduğu tek yer internettir mantığı) ve bunlara prim veriyoruz.
Eminim okuyordur burayı ama merak ediyorum. Acaba ne düşünüyor? görünürde kazandığını aslında kaybettiğini?