Hocam buraya konu açmanızın tam olarak sebebi neydi acaba?
-Senin siten herkesinkinden iyi koçum
-Sana çok büyük haksızlık yapıyolar, google resmen hakkını yiyo
Tarzında cevaplar almak için mi yazdın yazıyı?
Yoksa gerçekten bu olayın sebebini merak edip değişik fikirleri öğrenmek için mi yazdın?
Eğer ki ikincisini düşünüp yazdım diyorsan verdiğin cevap biraz aykırı kaçıyor.
Arkadaşım problemi güzelce dile getirdim ancak öyle böyle şöyle deyip lafı ağzıma tıkadınız. Söylediklerinizin hepsinin farkındayım öyle olmasa niye bu konuyu açayım bilgisiz bir şekilde. Ancak fikirden ziyade , seninkisi iş mi tarzında mesajlar yazılınca konu kilitlensin dedim. Hepiniz aynı dertten muzdaripsiniz ama konu açılınca profesyonel kesilip "öyle değil böyle" tarzında yaklaşıyorsunuz. Lafım size değil ama bu şekilde bir fikir fırtınası değil , "sen bi halt yiyemezsin otur yerine" tarzında bir netice alıyorum cevaplardan.
Saygılar.