özgünlükten kastı nedir oyun sitelerinin sahiplerinin merak ediyorum. elin gavuru en kötü oyuna 500 dolar, bizim "eh işte oyanır" dediğimiz oyunlara 7-8 bin dolar ödüyor ve sitesine koyuyor. bizim oyun sitesi sahiplerinin kaç tanesi oyun yazdırmıştır, bir oyuna sponsor olmuştur? özgünlük title girmek değildir, verilen hizmetin asıl sahibi olmaktır.

oyun sitelerinin yarışı dışarıdan gözüktüğü kadar kolay değildir. title girmekle, backlink kasmakla olmuyor. kendi kuralları var.