Arkadaşlar oyunskor gidip adam özel grafik dizayn sitesinden siteyi baştan aşağı dizayn ettirdi.Var mı ben de bunu özel bir şirketle çalışıp dizayn ettirdim diyen ve de arkadaşlar ziyaretçilerinizin ortalama sitede geçirdikleri süreleri yazsanız da ona göre yorum yapsak, ne yapmalısınız neler olabilir bi gözden geçirsek.